1

I want to ask your help for my friend Hanuman.

He was a bus driver, 6 years ago had an accident and lost both his legs. If I collect around £1100 (1 lakh), I will be able to get for him Electric Auto Rickshaw! This auto can completely change his life. He would be able to work, support his family and send his two daughters to school.

I do know that this post sounds a bit cheesy but this man is my friend, I know him and I know the way to help him. Also I like the idea that we can do it together…

If you want to help me to realize this project, please contact me:) on agnieszkalydzba@gmail.com

Proszę o pomoc dla mojego przyjaciela – Hanumana.

Hanuman był kierowca autobusu, 6 lat temu w wyniku wypadku stracił obie nogi. Jeśli uda mi się uzbierać około £1100 (1 lakh), będę mogła pomoc mu kupić elektryczna autoriksze! To kompletnie może odmienić jego życie. Będzie mógł znów pracować, utrzymać rodzinę i wysłać swoje dwie córki do szkoły.

Wiem, ze ten post może brzmi nieco patetycznie, ale ten człowiek istnieje, jest moim przyjacielem, ja go znam i wiem, ze można mu pomoc. Podoba mi się tez idea, ze można to zrobić wspólnie…

Jeśli masz ochotę wesprzeć ten pomysł proszę skontaktuj się ze mną:)

mój email adres: agnieszkalydzba@gmail.com

