Pierwszy przystanek w Hamad International Airport w Doha. Nowoczesne, olbrzymie lotnisko, otwarte na początku 2014 roku
rocznie możne obsłużyć 29 milionów pasażerów a według szacunków już wkrótce będzie mogło przyjmować 93 mln pasażerów rocznie. Wielkość lotniska po jego ukończeniu będzie wynosiła 2/3 wielkości Doha – stolicy Quataru.
Lotnisko obsługuje non stop loty na wszystkie 6 kontynentów. Imponujące.
Powietrze za oknami matowe, zawiesiste, przydymione, pełne piasku.
Zmierzch zapada około 16.30.
Lot do Mumbaju obsługiwany przez Boeinga 777-300ER (ponad 350 pasażerów) trwał niecałe 3 godziny.

W modzie męskiej bez zmian, królują spodnie dzwony i rożnego rodzaju klapki:)

Warsaw at 6am – is very windy and rainy. WOSP is already “working” at the Okecie Airport – I’m taking a little,
red heard with me to India.
First stop of my journey is at Hamad International Airport in Doha. Modern, huge airport finally opened on April 2014
has an initial annual capacity of 29 million passengers, although some estimates say the airport soon will be able to handle up to 93 million passengers per year.
The airport – when finished will be two-thirds the size of Doha city – capital of Quatar.
Hamad International Airport has nonstop flights to all six continents. Impressive.
The air behind the windows is matte, viscous, smoky, full of sand.
Twilight falls around 4.30pm.
Boeing 777-300ER flight to Mumbai takes just under 3 hours.

Men style stays the same – still dominate bell bottom jeans and all kind of flip flops:)

Advertisements